Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » Un bon regal per a tots

Un bon regal per a tots

Publicat per ÀgilServis a 1 de gen. 2015 | 1/01/2015

Un bon regal per a tots
>>> DIES D'OBERTURA PER FESTES: Gener, 2, 3 (matí i tarda), 4 i 5 (matí) i 7 (matí i tarda) de Gener DIES DE TANCAMENT: 1 i 6 de Gener <<<

La visita guiada us permetrà viatjar, en una hora, del tren real al miniatura i gaudir d'una experiència original i inoblidable. Oci i cultura ferroviària combinats en un espai únic de més de 500 m2.



artesadesegrerebostdelmontsec us proposa una sortida amb amics, familiars etc

Antoni Rabell
Us convido a conèixer un somni que ha trigat quaranta anys en fer-se realitat.
Sóc un enamorat dels trens des que tinc ús
de raó. El meu treball com a empresari i la meva formació com a economista m'han permès desenvolupar aquesta passió fins dur-la a la culminació del projecte actual on he acabat implicant la meva esposa i els meus dos fills de manera irremeiable.
Espero que no m'ho hagin de retreure mai i que aquesta família ferroviària es faci mereixedora de la seva admiració.
Gràcies a tots per endavant.

No sortiràs indiferent.
Per a més informació: railhome.com
COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars