Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » Un Museu del Tren en miniatura a Igualada

Un Museu del Tren en miniatura a Igualada

Publicat per ÀgilServis a 10 d’ag. 2014 | 8/10/2014

RAILHOME - IGUALADA
Antoni Rabell
Us convido a conèixer un somni que ha trigat quaranta anys en fer-se realitat. Sóc un enamorat dels trens des que tinc ús de raó. El meu treball com a empresari i la meva formació com a economista m'han permès desenvolupar aquesta passió fins dur-la a la culminació del projecte actual on he acabat implicant la meva esposa i els meus dos fills de manera irremeiable. Espero que no m'ho hagin de retreure mai i que aquesta família ferroviària es faci mereixedora de la seva admiració. Gràcies a tots per endavant. La visita guiada us permetrà viatjar, en una hora, del tren real al tren miniatura i gaudir d'una experiència original i inoblidable. Oci i cultura ferroviària combinats en un espai de més de 500 m2 que neix amb el repte de ser un referent en modelisme ferroviari al nostre país i amb la voluntat d'ésser un organisme viu que us sorprendrà amb futures novetats ja en marxa, com l'enorme maqueta escala 1 en la que estem treballant, el tren tripulat, etc. 
SENYORS VIATGERS, PUGIN AL TREN QUE PARTIM!
 Més info a: http://railhome.com/




COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars