Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » El PP inunda els col·legis electorals d'apoderats vinguts d'Espanya

El PP inunda els col·legis electorals d'apoderats vinguts d'Espanya

Publicat per ÀgilServis a 26 de nov. 2012 | 11/26/2012


Maite Bertomeu és la protagonista del vídeo que s'ha difós àmpliament per la xarxa avui a la tarda i on denuncia la presència de paperetes del PP als sobres d'un col·legi electoral de Barcelona. En concret, els fets que explica s'han produït a l'Escola Augusta, al carrer Rector Ubach, 30, de Barcelona.

–Ens pots explicar què ha passat?
–He arribat allà i el meu fill ha anat a buscar els sobres per a mi i per a ell, i quan n'ha tornat he pensat que m'havia ficat la papereta ja a dintre. M'ha semblat estrany que me l'hagués ficada sense dir-m'ho. I ho he mirat i he vist que la papereta era del PP. 'Però què passa?', li he preguntat. I de sobte tothom que hi havia darrere meu ha començat a preguntar què passava. El senyor que venia darrere meu, per exemple, ha dit: 'Ei, al meu sobre hi ha paperetes del PP.' I la senyora que apareix al costat meu al vídeo, amb els cabells curts, també, i tothom ho ha començat a mirar i ha vist que portava paperetes.

He preguntat aleshores pel president de mesa i m'han dit que dinava. Llavors he agafat l'interventor del PP, que era més curt que una sabata, i li he preguntat per tot plegat. I m'ha dit: 'No, això és cosa de Convergència.' 'Però què diu?', li he dit: 'A Convergència no els interessa, als únics a qui interessa és a vostès!'

Aleshores els interventors dels altres partits han començat a cridar i han començat a fer que la gent mirés els sobres, i eren plens de paperetes del PP. No sols els meus: tothom qui hi havia en aquell moment tenia paperetes del PP al sobre.

–Per tant, a les piles de sobres hi havia paperetes a dintre?
–Tu agafaves un sobre pensant que era buit, i les paperetes ja eren a dintre. Si no miraves, doncs... Jo perquè em volia fixar si el meu fill havia ficat la papereta al sobre o no, però si no no t'adones que hi és...

–Com ha acabat tot?
–Ha acabat que els interventors dels altres partits han fet que la gent obrís els sobres per comprovar que fossin buits. Han anat tots els interventors a la taula on hi havia els sobres buits i els han agafat i han buidat els que hi havia amb paperetes. O sigui que n'hi havia més d'un i més de dos, n'hi havia molts.

–Per tant, hi pot haver sobres que s'hagin introduït a l'urna amb dues paperetes?
–És clar, si hi ha dues paperetes de partits diferents el vot quedarà anul·lat i qui voti en blanc comptarà com del PP, sí.
Vilaweb.cat
COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars