Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » Un restaurant de Los Angeles fa un descompte si el client apaga el mòbil

Un restaurant de Los Angeles fa un descompte si el client apaga el mòbil

Publicat per ÀgilServis a 20 d’ag. 2012 | 8/20/2012


Un restaurant de Los Angeles fa un descompte si el client apaga el mòbil



EL PERIÓDICO / Barcelona
Un restaurant de Los Angeles ha decidit premiar les persones que van al local només a menjar-hi i a disfrutar de la companyia i descomptaran el 5% del preu als que mantinguin el mòbil apagat durant tot l'àpat.
zoomEva Restaurant, a West Hollywood, a Los Angeles.
Eva Restaurant, a West Hollywood, a Los Angeles.
La iniciativa d'Eva Restaurant, a Beverly Boulevard, un local a prop de N. Gardner Street, a West Hollywood, pretén dissuadir les parelles que estan tot l'àpat responent els seus correus i xarxes socials en lloc d'atendre l'altre, explica. "Es tracta que dues persones se sentin juntes i connectin entre elles sense la distracció d'un telèfon, i intentem crear un ambient en què vinguis i disfrutis de l'experiència, del menjar i de la companyia", explica el propietari i xef, Mark Gold a una cadena de ràdio local.
Assegura que la iniciativa no ha dissuadit els seus clients, i que molts l'han aprofitat. "Jo també ho faig. Me'n vaig a menjar amb la meva dona i sembla que el mòbil sigui part de la taula. A qualsevol taula que miris, hi ha una ampolla de vi, els coberts i el mòbil".

COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars