Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » Apple revoluciona la forma de pagament

Apple revoluciona la forma de pagament

Publicat per ÀgilServis a 29 de jul. 2012 | 7/29/2012

Apple revoluciona la forma de pagament.

Easypay d'Apple.
Easypay d'Apple.
Amb motiu de la presentació de la seva botiga a  Barcelona, Apple ha informat que s’estrena a Espanya la fórmula de pagament anomenada EasyPay, una nova aplicació que permet al client utilitzar la càmera de l’iPhone o de l’iPad per escanejar el codi de barres del producte a la botiga i enviar les dades al seu compte a Apple. En segons, i amb la màxima comoditat, el sistema facturarà directament a la targeta de crèdit associada a aquell compte.
Aquest nou format de pagament fa possible comprar sobre la marxa, en qualsevol moment, així com reservar cita per usar els serveis que ofereix la marca. Un avantatge important és que permet eludir les cues. En principi està dissenyada per als productes de més petits i de menys valor. Des de l’aplicació també es pot fer el seguiment dels enviaments.
Apple Macbook pro.
Apple Macbook pro.
Productes d’estrena
Apple també ha informat que al nou establiment un dels productes estrella és el MacBook Pro, molt més fi i amb pantalla retina. La pantalla és de 15,4 polzades i munta uns espectaculars 2880×1800 píxels, amb una densitat de 220 píxels per polzada. Es converteix així, en el portàtil amb més resolució del mercat. La pantalla redueix reflexos, millora l’angle de visió i augmenta el contrast dels colors. L’equip funciona amb un Core i7 a 2.7 Ghz i amb 16GB de RAM, l’emmagatzematge és de 768GB SSD. La bateria arriba fins a les 7 hores d’ús i 30 dies en stand-by.
Apple Store al passeig de Gràcia.
Apple Store al passeig de Gràcia.
Obertura al públic
El nou establiment d’Apple a Barcelona s’obrirà al públic dissabte que ve (28 de juliol) i està ubicat al passeig de Gràcia núm. 1, a la plaça de Catalunya. És de tres plantes (carrer, per a exposició de producte i venda; baixa, per a accessoris, i superior per a serveis al client).
És la segona més gran d’Europa, després de la de Covent Garden de Londres, i hi ha més de 250 punts on provar directament un iPhone, iPad o Mac. S’ofereixen serveis com la Configuració Personalitzada gratis dels productes, formació personal One to One per ajudar el client a treure el màxim profit del seu nou Mac, i la Genius Bar, on es dóna assessorament i suport tècnic gratuïts.
L’equip de la botiga, que compta amb prop de 300 empleats, posen el producte a punt abans que surti de l’establiment. Inclou músics, experts en vídeo, fotògrafs i dissenyadors que, en conjunt, parlen més de 12 idiomes.
Un altre servei destacat és Pro Labs, tallers gratuïts per als que aspiren a convertir-se en professionals de la creació, a més de tallers diaris per ensenyar totes les capacitats de qualsevol producte Apple. La Briefing Room de la planta superior permetrà als clients aprendre a utilitzar els productes d’Apple a les seves empreses.
En l’actualitat hi ha 373 botigues Apple Store en dotze països.
COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars