Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » La millor nota de les PAU amb un 9,90 a ARTESA DE SEGRE

La millor nota de les PAU amb un 9,90 a ARTESA DE SEGRE

Publicat per ÀgilServis a 28 de juny 2021 | 6/28/2021

Teresa Velasco de l’INS Els Planells d’Artesa de Segre, la millor nota de les PAU amb un 9,90

«Vull fer divulgació científica per la televisió i docència»


La millor nota de la selectivitat a les comarques lleidatanes l’ha tret Teresa Velasco, una veïna d’Artesa de Segre que assegura que vol estudiar matemàtiques des dels 6 anys. «Em van fascinar les sumes i les restes», explica, i voldria estudiar el doble grau de Matemàtiques i Enginyeria de Dades en un centre d’alt rendiment de la UPC. Per accedir-hi, però, ha de superar uns exàmens de la universitat que reconeix que no li van anar massa bé perquè estava «nerviosa». Si no entrés, estudiaria Física i Matemàtiques a la UB. Al que es vol dedicar ho té molt clar. «El meu referent és Tomàs Molina, vull fer divulgació científica per la televisió perquè m’agrada molt parlar en públic, fer xerrades i dedicar-me a la docència», relata.

Teresa Velasco, que ha fet el Batxillerat Tecnològic a l’institut Els Planells d’Artesa de Segreha tret un 10 en tots els exàmens excepte a castellà, que ha tret un 9,5. «Quan vaig sortir dels exàmens, li vaig dir a la professora quin resultat creia que havia tret i els he encertat tots», diu rient. Tot i això, reconeix que quan anaven passant els dies «vaig començar a dubtar».

Era a casa de la padrina quan van sortir les notes. «Vam anar a passejar i la meva millor amiga em va dir que ja havien sortir les notes», explica. Va voler, però, esperar que arribessin els seus pares per mirar-les perquè li donessin suport si eren dolentes. «Van trigar mitja hora», es queixa entre somriures, però «va ser una sorpresa molt agradable».

Enllaç notícia 👉👉 Aquí

COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars