Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » MUNICIPALS 2019 ERC

MUNICIPALS 2019 ERC

Publicat per ÀgilServis a 21 d’abr. 2019 | 4/21/2019


MUNICIPALS 2019 ERC
 COMPROMÍS REPUBLICÀ
EXPERIÈNCIA + NOU IMPULS!!



01 - Mingo Sabanés Porta 66 anys
Ara jubilat i Alcalde
“Em defineix el sentiment per les sardanes i les caramelles, que formen part de la nostra identitat catalana i fomenten el treball en equip. M’agrada recórrer els racons del municipi, sóc aficionat dels esports. També em relaxa escoltar música i la satisfacció de cuidar del medi i del temps fent hort ”

02 - Maria Cusola Aumedes  28 anys
Mestra d’educació primària esp. en atenció a la diversitat.
Màster en Psicopedagogia
Tècnic en educació infantil
“Aprendre i mantenir l’essència. Tenir a prop la família, font de valors i amor, i els amics. Viure la cultura, estudiar, educar, llegir, fer esport, sentir la natura, estimar molt i sense reciprocitat. Però sobretot, treballar per aportar el meu granet en la construcció d’una república justa, lliure i per a tots”



03 - Carles Serra Comenge 48 anys
Comercial de Ramaderia a la Cooperativa d’Artesa de Segre
“Gaudeixo i aprecio els bons moments amb els amics, sóc apassionat dels esports i de la lectura”



04 - Alba Boher Baró 33 anys
Llicenciada en dret
Màster en dret públic
I llicenciada en ciències polítiques i de l’administració.
“El meu dia a dia es basa en estimar, somiar, viatjar i treballar per aquest país tan nostre. I poder gaudir d’una copa de vi compartit sota el cel artesenc”



05 - Sara Teixidó Serret 28 anys
Tècnica superior en administració i finances
"Per mi, la família ho és tot. M’agrada el tracte amb la gent i compartir bons moments. També valoro l'emprenedoria i afrontar nous reptes"


06 - Maria Bernaus Viles 21 anys 
Estudiant en grau de Turisme a la Universitat de Lleida
"Social per naturalesa, viatjar i conèixer cultures diferents, el bàsquet i la natació les meves aficions, la història, el patrimoni i la sostenibilitat la manera d'entendre el món"

07 - Cristina Dil Valls 32 anys 
Auxiliar d'infermeria i administrativa
"Sóc senzilla però apassionada. El que m'agrada, m'agrada molt. La meva família el que més, els amics, gaudir de la vida, viatjar, llegir, una bona cançó"



08 - Adrià Fernández Novau 22 anys
Graduat en Comunicació i Audiovisual
Postgrau en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic
"M'agrada la música, toco la bateria i la guitarra. M'interessa el màrqueting i el món de l'emprenedoria"


09 - Joan Bròvia Pijuan 74 anys
Jubilat d'entitat financera
“Viure al màxim el dia a dia.
Conèixer i gaudir del nostre país des del cims és una experiència que no es pot explicar, cal viure ho.
M'agrada col·laborar amb el amics de l'arquitectura popular”


10 - Carles Galceran Solsona 38 anys
Comercial “Gaudeixo en família, amb els amics i el futbol.

11 - Joan Camats Campabadal 49 anys
Llicenciat en dret i tècnic en administració local
“M'agrada estar en família, viatjar i sóc aficionat als esports”
COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars