Artesa de Segre
Rebost del Montsec
Inici » » TRACTA'M BÉ - EL QUE ÉS TEU ÉS MEU

TRACTA'M BÉ - EL QUE ÉS TEU ÉS MEU

Publicat per ÀgilServis a 5 de set. 2018 | 9/05/2018

TRACTA'M BÉ - EL QUE ÉS TEU ÉS MEU

El que és teu és meu: què passa quan la persona cuidadora 
depèn econòmicament de la persona que cuida?

Nou relat de Relats amb tracte! 

El podeu escoltar avui dia 5 de setembre, a les 12h i a les 17h a ràdio Artesa de Segre 90.2 FM 

EL QUE ÉS TEU ÉS MEU. Conte de Sònia Pallarés Gilabert. La persona cuidadora depen de la persona que cuida.

Amb les veus de Ramon Orpinell, Carmen Diaz, Joan Roca i Montse Español, Realització: Josep Manel Gil, Direcció: Joan Roca.

Si el vols sentir ja disponible a: https://radioartesadesegre.blogspot.com/



COMPARTIR

About ÀgilServis

Entrades populars